Gårdagen

Igår var det superfint väder så därför satte jag mig ute och solade litegrann samtidigt som jag läste. Det var verkligen jätteskönt men där kunde jag ju inte sitta hela dan (tyvärr).
När Tosca ville gå ut på en promenad gick vi nere vid Bottensjön och på vägen tillbaka satte jag mig på stranden ett tag. Tosca var tydligen varm så hon hoppade i vattnet och försökte fiska upp några kottar som låg på botten. 


När jag kom hem var Karléns här och vi skulle fika ute i trädgården :)
Vi gick ner till stranden vid Vättern och spelade lite strandfotboll! Killarna mot tjejerna! 
Visserligen hamnade bollen ganska så ofta i vattnet, men det var inte så kallt som jag hade föreställt mig att det skulle vara så därför var det inga problem att hämta den.

Men efter ett tag blev det ändå ganska kallt om fötterna så därför gick vi hem igen då vi fick grillat! :D supergott!
Efter det gick vi till Kabyssen för att köra "fem minus" och "volly", och där var vi ett bra tag...mycket skratt blev det i alla fall när man missade bollen lite då och då.

Det var en rätt så bra lördag ändå :)

Kram!