50-års festen ;)

Ja, jag var ju på 50-års fest igår :)
Det var mysigt, det hade verkligen sina stunder ^^ Det började vid fem (och jag kom hem kvart i fyra, vilket gjorde mig lite stressad) och vi gick hem halv 11. 
 
Efter det så följde Annerfaks med oss hem för att vi skulle kolla på det som Christer hade filmat under kvällen, men han glömde kameran hemma då han skulle släppa ut Agnes och Thea så att de skulle få kissa lite också ;) Men det var jättemysigt i alla fall :D
De gick hem vid två ungefär och då gick jag och la mig.. jag var rätt så trött ^^

Gick upp vid tolv idag och har vart duktigt och gått en långpromenad med Louise. Tummen upp för det!
Hundarna fick följa med också, och det blev de väldigt glada för. Tosca sprang som en tok, och Wille var väldigt duktig!

Nu ska jag fortsätta på min APU-rapport..

KRAAAM!
1 Sandra:

skriven

sv: har inte sett den än xD. det blev inte så ;).

vill du ha en design eller? =)<3

2 Sandra:

skriven

sv: vi kan ju prata om det på msn någon dag så skickar du bilder osv =)<3

Kommentera här: