Terrorister och huliganer

Hej! 

Då har delkurs 2 av 4 på matten börjat och den verkar vara precis som den första, så det är rätt bra. Jag behöver mer kött på benen vad gäller olika representationsformer och hur man kan lära ut på flera olika sätt. 

Efter skolsagens slut var vi återigen ute med Isabella och Iris en sväng. Alltid lika roligt!Isabella kallar Iris för en terrorist..jag säger att mina hundar är huliganer, så de passar väl bra ihop då ;)   Tosca var på riktigt bushumör idag, men i och med att vi tror att hon löper har jag inte vågat släppa lös henne eftersom det är så många hundar här runt campus som får springa lösa. Men idag släppte vi de allihopa en stund så de fick busa av sig ordentligt! Vilken lycka!!

Imorgon är jag ledig så då tänker jag bara läsa igenom några artiklar till ett seminarium och tvättaaa...och ta hand om hundarna såklart! 

Kram!


 


Kommentera här: