Svettiga promenader

Hej!

Igår kom Carro hit på förmiddagen och vi satt ute i solen lite innan det var dags för Carro att gå till skolan. Jag var ledig så jag satte mig och läste lite :)
När Carro och Alicia slutat skolan åkte jag med de hem och då såg vi att Tina satt och gottade sig i solen. Då blev vi allihop sugna på att sitta ute, så då gjorde vi det en stund innan Carro började med maten. Det var himla gott måste jag säga!
På kvällen när jag skulle promenera hemåt kände jag att jag hade alldeles för mycket kläder på mig (trots att jag bara hade piratbyxor och linne ;) ) för det blev riktigt varmt! Skönt med varma kvällar!

Och idag kommer de allihop till mig för att grilla! Jag har varit på fältstudie nu på morgonen och tog en promenad dit bort. Sjuuukt varmt! På vägen hem (då jag dessutom släpade på en tung matkasse) rann det svett både från ryggen och ansiktet kändes det som ;)
Så jag tog en riktigt kall dusch när jag kom hem och nu tänkte jag lägga mig och läsa en stund innan brudarna kommer! :)

Kraam!



Kommentera här: