Sista striden på campus

Hej! 

Helgen har gått riktigt fort och började i fredags med lite plugg innan det kom massa folk till mig! Jag vet inte riktigt hur många vi var i lägenheten till slut, men jag tror jag räknade till 16 pers. På mina 37 små kvadratmeter blev det väääldigt trångt! Och varmt! Men vi hade himla kul :) 

I lördags åkte jag och Victor upp till Tina och Carro på Grands innan jag fick stressa hem för att gå till Solle och Johanna. Vi skulle nämligen gå på superhero-sittning! Vi blev gryyyymt snygga! Och alla skurkar på campus försvann illa kvickt när vi gick till förfesten och alla andra superhjältarna. Förfesten började förresten tre på eftermiddagen, det kändes som nollningen all over again! 

Alla var riktigt snygga i alla fall och där var både skurkar och superhjältar. I och med att Solle var Batman hade jag klätt ut mig till Robin. Johanna var hitgirl från kickass ;) sjukt snygga som sagt! 

Idag har jag pluggat hela dagen, med avbrott för lite fotboll. Det ska bli så skönt när tentan är över på onsdag för sen har jag en veckas ledigt då jag inte behöver plugga på något i stort sett! 

Nej, dags att fortsätta plugga! 

Kram! 




Kommentera här: