Tentaångest deluxe

Hej! 

Imorgon är det tenta för min del och tentaångesten är total. I och med att vi haft så mycket att läsa så har man knappt hunnit plugga på sina anteckningar. Sjukt dumt...dessutom la lärarna in en inlämning två dagar innan tentan! Tack för den! 

Hur som helst pluggade jag hela dagen igår och på kvällen gick jag till carro som matade mig med lite morotskaka och förhörde mig på historian och religionen. Sen när jag kom hem var det bara att förhöra sig själv på geografin och samhällen. 
Jag hatar verkligen den här tentan! 

Idag pluggar jag naturligtvis som en tok, men senare ska jag gå till Solle så vi kan förhöra varandra. 
Vi är dock redan inställda på att få göra omtenta på det här, men vi får väl se hur det går imorgon helt enkelt! 

Det blev visst en inlägg av klagande idag, men med tanke på huvudvärken och halsontet tycker jag bara synd om mig själv idag ;) 
Det kommer vara grymt skönt imorgon när tentan är över för då är vi i alla fall lediga fram tills på tisdag! :)

C ya! 

Kommentera här: