En fin tisdag

Hallå hallå! 

Igår var jag himla trött på förmiddagen men kom ändå ut på en långpromenad med Louise och hundarna vid elva. Ganska skönt!
När jag kom hem hade jag tvättid och sprang mellan tv:n och tvättstugan som en galning. Men jag hann i alla fall se Kalla ta VM-guld! :) 

Efter det kom Solle, Basse, Victor och Martin hit och då åkte vi upp till Grands en stund. Sen hamnade vi allihop hos Victor och Basse en sväng innan jag och Solle åkte tillbaka hem till hundarna. Då tog vi med de upp till Louise på kvällen och fikade. Så mysigt! Det var en riktigt fin tisdag med andra ord! 

Idag blir det lite skidor samtidigt som jag sitter och pluggar lite (önska mig lycka till..det behöver jag nog) och sen får vi se om det kommer lite folk hit ikväll för att se på fotboll :) 

Kram! 


Kommentera här: