Ännu en vecka

Hej svejs! 

Jösses vad veckorna springer iväg! Nu är det redan fredag igen, en inlämning är precis inlämnad och jag kan ta helg! Härligt! 

I tisdags var jag och Solle uppe på grands och fick mes oss var sin brassestol hem, så nu kan vi njuta riktigt ordentligt av solen i vår! 
I onsdaga var jag hos Guye och fick min bil lite ompysslad, vilket behövdes kan jag lova! Skönt att ha det gjort också :)

Igår invigde jag, Solle och Carro solstolarna eftersom det var så härligt väder. Vi käkade lunch ute i solen och stannade kvar ute ett bra dag :) 
På kvällen såg vi på film hos Carro och sen gick jag och Solle vidare till Laszlo och Mirza en sväng. 

Idag har vi hunnit med en solförmörkelse och shoppat cykelgrejer på biltema. Det är en himla djungel det där måste jag säga! 

Men nu är det dags att käka lite! 

C ya! 

Kommentera här: