Kilimanjarovandring

Hej! 
 
Igår var vi uppe på Kilimanjaro och vandrade, vilket var rätt häftigt! 
Vi vandrade i regnskogen hela dagen och det var rätt häftig miljö! Vi såg en del små vattenfall på vägen och det var jättegrönt och fint överallt. 
 
Efter 8km i uppförsbacke var vi rätt slut, men utsikten på 3000 meters höjd (där vi såg Kenya!) var riktigt häftig! 
 
När vi kom ner igen var vi helt slut och mina knän hade tagit rätt mycket stryk. På kvällen kände jag mig 40 år äldre än vad jag egentligen är! 
 
Jag sov på familjens hotell igår och skolkade faktiskt från praktiken idag och sjukanmälde mig. Jag tyckte att en heldag med familjen vid poolen lät mer lockande än en otrevlig handledare och andra läskiga lärare! 
Så vi har haft det riktigt bra idag! :D.
 
Nu är jag dock tillbaka på hostelet och är helt slut! Jag tror jag ska försöka sova snart! 
Kram! 
 
we did it! 

Kommentera här: