Äntligen fredag!

Tjabba! 
 
Igår var återigen en sån där dag då jag åkte fram och tillbaka till Växjö över dagen. Rätt jobbigt, men i och med att jag inte ska ner förrän den 18 maj (och då är det examensmiddag som gäller!) så kändes det hela okey ändå. 
 
Vi hade opponering på morgonen och sen hade vi handledning på eftermiddagen. Snacka om att det är mycket att rätta till. Men det är bra att de är petiga så att det förhoppningsvis blir godkänt i slutändan. 
 
Jag var helt slut igår när jag kom hem och somnade på soffan en stund. Det var ganska skönt kan jag ju tala om :) 
 
Idag har jag varit ute med hundarna och packat det sista, för nu är jag påväg ner till Göteborg :) 
Jag tänkte vara där lite drygt en vecka, vilket ska bli skönt! Tyvärr blir jag ju inte av med plugget ändå, men det går nog bra!
 
När jag kommer fram så ska vi hjälpa Victors syster Jennie litegrann och sen får vi se vad som händer. Jag har inte haft en lugn stund på två veckor känns det som, så jag hoppas på en lugn kväll! :) 
 
Kram!
 

Kommentera här: