sniglarna på växjöbostäder

Hej! 

Sitter just nu hos växjöbostäder för att lämna in nycklarna till lägenheten. De är inte direkt snabba här om man säger så...sniglar hela högen ;) 

Dagen började i alla fall med att jag åkte ner till Växjö vid sju imorse. Jag skulle nämligen göra en intervju med en lärare till examensarbetet. Det gick bra! 
Sen fick jag dock skynda mig till lägenheten för att städa ett par timmar till innan besiktningen. 
Jag tyckte att jag var oerhört noggrann när jag städade, men ändå fick jag städa lite till efter att besiktningsgubben hade gått. Att de ska vara så petiga! Med tanke på hur det såg ut när jag flyttade in så borde det inte varit några problem enligt min mening...

Hur som helst har jag städat klart nu och ska alltså lämna in nycklarna. Sen bär det av hemåt Karlsborg igen. Låååång dag! 

Kram! 

Kommentera här: