Publördag

Tjabba! 

Igår tog vi det lite lugnt på förmiddagen och bestämde oss sedan efter lunch att vi skulle ta en promenad. Hayk hörde av sig mitt i alltihopa och ville följa med, så han mötte upp oss hemma efter ett litet tag. Då kom vi fram till att vi inte alls skulle ta en promenad utan skulle ut och åka lite bil istället. Victor behövde åka och köpa en grej och så behövde vi äta också. 

Så vi hamnade på det som tydligen har blivit utsett till Sveriges bästa pizzeria. De gjorde sig verkligen förtjänta av namnet för det var himla gott! 

Vi kom hem någon gång på eftermiddagen igen och senare på kvällen åkte vi alla tre in till stan för att träffa da Daniel och hans kusin där. Jättetrevligt! Vi satte oss på en pub och var kvar där resten av kvällen och hade det jättebra! 

Idag har vi inte gjort så jättemycket, egentligen ville jag åka hem ganska tidigt eftersom praktiken börjar imorgon, men alla tåg var fullbokade så jag fick ta ett som gick vid sex. Så nu sitter jag på tåget och försöker hålla mig vaken, för annars kommer jag aldrig kunna sova ikväll! 

Kram! 

Kommentera här: