Sista första VFU-dagen

Hallå hallå! 
 
Då är den sista första VFU-dagen avklarad. Tänk att sista VFU:n är inledd! Jag har dock inte känt mig jättepeppad på praktik för att vara helt ärlig, i och med att det känns som att man är iakttagen och bedömd precis hela tiden. 
 
Hur som helst har det gått bra idag. Jag ska observera imorgon också för att lära känna eleverna bättre, och sen ska jag börja hålla lektioner på onsdag.
Jag ska starta upp ett helt nytt arbete i engelskan på fredag, och nästa vecka kommer jag starta upp ett nytt arbetsområde i NO:n. Med andra ord kommer jag få bestämma helt själv vad dessa områden ska handla om..lite spännande ändå! Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra...
 
Ikväll har jag kollat runt lite för att få inspiration till mina lektioner, och det finns en hel del kul att hitta på med eleverna, så vi får väl se vad det blir i slutändan.
 
Nu ska jag i alla fall slänga upp benen och ta det lugnt! 
 
Kram! 
 
 
 
 

Kommentera här: