Drar mig...

Hej! 

Igår pluggade jag verkligen heeela dagen, vilket gjorde att när jag vid halv nio skulle resa mig upp så började rummet snurra. Då fick jag nog och gick ut på en liten promenad. Gissa om det var skönt att komma ut då! 

Idag ska jag också plugga hela dagen, eftersom uppgiften var svårare än vad jag först trodde. När jag blir klar med den är det bara att börja på nästa! Båda ska i alla fall vara klara på torsdag, så jag känner mig lite halvt stressad just nu. 

Även om jag känner mig stressad och verkligen måste plugga kan jag inte komma upp från sängen. Vaknade halv tio ungefär och har legat kvar i sängen sedan dess. Jag vill verkligen inte gå upp, för jag vet hur mycket det är att göra. Men å andra sidan minskas ju inte det jag ska göra av att ligga här och dra mig.

skärpning nu Frida. Dags att plugga! 

C ya! 


Kommentera här: