Tur att det snart är examen!

Hej!
 
Det kändes ganska skönt att komma tillbaka till skolan idag, i och med att det innebar lite sovmorgon, men jag ändrade mig snabbt under den 4 timmar långa föreläsningen. Riktigt tråkig! 
 
Innan föreläsningen hade jag och Louise träffats en stund och skrivit lite på det PM vi ska skicka in imorgon, där vi skriver om vad vi ska skriva om i examensarbetet. Examensarbetet som egentligen ska vara på 10 veckor, men där vi bara har 5 veckor på oss att skriva.
Och vår handledare vill att vi ska lämna in vår uppsats en vecka tidigare än alla andra, vilket då blir fyra veckor till skrivandet. Ska vi då anta att det tar en vecka att samla in vårt material så är det bara tre veckor kvar att skriva på...inte en chans att det kommer gå! 
 
Men allt löser sig ju efter hand, det är bara nu i början allt känns jobbigt! 
 
Imorgon ska jag och Louise i alla fall träffas och skriva klart vårt PM och skicka in det, och sen ska jag försöka planera mina lektioner till sista VFU-veckan som är nästa vecka. Inte en lugn stund här inte...:)
Tur att det snart är examen!
 
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentera här: