Dödslång opponering

Hej! 

Igår pluggade jag en hel del i solen och blev lite röd, men eftersom det är den enda färg jag fått i år så var jag ganska nöjd ändå. 

Annars var det förberedelser inför dagens resa som skulle förberedas. Packning, tvätt handling inför grill med klassen och så vidare. 

Idag gick jag upp redan vid kvart i fem för att åka till Växjö ca 40 min tidigare. Det gick förvånansvärt bra faktiskt, men nu är jag helt slut. Opponeringen började vid 9 och slutade inte förrän strax efter 15, och då hade vår handledare bestämt att vi skulle ha handlesarmötet efter det. 
Opponeringen gick väl hyfsat men de som opponerar på oss var ovanligt hårda tyckte vi. När de var klara frågade vi oss om uppsatsen verkligen var så dålig som de sa. Men enligt vår handledare så ska vi inte lyssna så jättemycket på de, så det var ju skönt att höra! Dock har examinatorn en del synpunkter som vi ska rätta till illa kvickt för att kunna lämna in den nästa vecka :) 

Utöver dåliga opponerare och en mängd kommentarer från examinatorn så har eftermiddagen/kvällen ändå varit himla härlig. Vi har grillat och spelat kubb med klassen nu ikväll och har haft det jättemysigt! :) 

Nu ska vi inte göra något alls, utan ska nog snart gå och lägga oss! Vi är helt slut! :) 

Kram! 

Kommentera här: