Middag och sjuklingar

Hej! 

Igår pluggade jag litegrann, men sen bestämde jag och mamma oss för att åka till färgaffären och köpa färg till utemöbler + köksmöbler som jag och Victor ska måla om. Vi ska ha de till vår flytt men kände att de behövde fräschas upp litegrann, så att de är i klass med övriga lägenheten sen ;) 

Hur som helst tvättade vi i alla fall av de gamla utemöblerna sen näe vi kom hem, och nu står de på torkning ute i boden, redo att målas snart. 

Annars hade vi en lugn kväll, och jag somnade framför soffan ett par timmar på kvällen. Är förkyld igen så krafterna tar slut rätt fort. 

Idag har jag i alls fall bakat krämbullar och pluggat! Och så åkte jag till Carro på eftermiddagen för att käka middag och kolla på film! Lika trevligt som alltid! :) 

När jag kom hem fick jag veta att pappa blivit sjuk och därför inte kan åka upp till Solna med mamma imorgon, vilket var planen. Så därför får jag åka med istället eftersom det blev en fotbollsbiljett över då. Det tackar man ju inte nej till! Men tycker ändå synd om stackars pappa! 

Nu måste jag sova, eftersom bilen går rätt tidigt imorgon bitti :) Kram! 

Kommentera här: