Massa kul!

Oj! Den här helgen bara flög förbi! I torsdags kom Quan och Ida över till oss på kvällen för att umgås lite, vilket var mysigt! 

Då bestämde vi att de skulle följa med oss och köpa vår nya Tv på fredagen, och sedan inviga Tv:n på söndag med bingolotto. 
 
Sagt och gjort. Efter jobbet i fredags kom victor och ida och hämtade upp mig och då åka vi och köpte både ny tv-bänk och tv. Efter det kom quan och mötte upp oss när han hade slutat jobba och vi åkte hem till oss för att bygga ihop möblerna. Pö vägen hämtade vi basse också, som var sugen på taccos, vilket vi skulle bjuda på senare på kvällen :) 
 
När allt var ihopbyggt och uppätet spelade vi en match på risk, men de andra tycker inte att det är så kul eftersom jag vinner hela tiden ;) haha! 
 
I lördags var vi ute och åt med Martin, Adrian, Quan och Ted för att sedan spela shuffleboard på biljardpalatset. Kul! :) 
 
Och igår var det ju som sagt bingolotto för hela slanten! Vi hade 6 lotter, men ingen vann så mycket som en ny lott ens...tråkigt! 
 
Nu har jag precis slutat jobbet och väntar på bussen som ska ta mig hem. Där ska jag bara slappa och kanske till och med sova en stund, för jag har fått den typiska terminsstarts-förkylningen. 
 
Ha det bra! 
 
 
 

Kommentera här: