Grill, fika och besök

Tjabba!

 
I måndags var jag och Tina ute på en långpromenad med hundarna och sen fick jag åka med henne och hennes fina bil och handla, för på kvällen skulle vi grilla med Jonte och Alicia :) 
 
Igår var jag såklart också ute på en långpromenad med hundarna, och det var jätteskönt! 
På eftermiddagen åkte jag till Fia och fikade en stund och fick prata ikapp och sen var det bara att åka hem för sen hade mamma och pappa kommit hem, och dessutom min farbror Gustav med familj. 
Då fick jag träffa min ettåriga kusin Louis (är dock osäker på stavningen) som ska bli storebror i slutet på oktober!
Så jädra gullig är han!! :D
 
Ännu senare på kvällen kom victor hit, så nu får jag lite hjälp med att gå ut med hundafna resten av veckan. Mamma och pappa åkte imorse till skåne och ska vara borta några dagar nu. 
 
Ha en bra onsdag! :)
 
 
 

Kommentera här: