Kodjo

Alltså, lördagens show med Kodjo var så jäkla rolig! Får ni chansen så gå! Förutom lasersome och impro-teater så var det det roligaste jag gjort på länge!! 

 
Efter showen var vi i alla fall hungriga, och då mötte vi upp Oliver, Basse, chrille, Hayk och Ted i stan och käkade lite. Sen gick vi till en pub och drack lite öl innan det var dags att åka hem och sova. 
 
Victor jobbade i söndags så då var jag hemma, var ute på en promenad i det fina vädret, läste, städade lite smått och sådär. En skön söndag :) 
 
Och idag fyller en viss Frida 25 år, och halvvägs till 50. Herregud liksom! ;)
Det enda jag vet om dagen är att vi ska ut och käka någonstans lite senare, var får jag inte reda på! Spännande! 
 
Nu är jag påväg hem och ska slappa en stund innan vi ska iväg. 
 
Kram! 
 
 
 

Kommentera här: