Svinrolig helg!

Hej! 

 
Jag hade en svinrolig helg med fördelsedagsfirande för mig och victor. Mina fina tjejer kom under lördag förmiddag och då käkade vi lite lunch innan det var dags att röra sig mot laserdome med ett asstort gäng! 
I vårt gäng var vi 18 pers som körde lassrdome, men totalt var vi nog ca 60 inne i hallen och körde. Skiiiitkul! :D 
Vårt lag vann överlägset och jag kom 9:a av allihopa! Eftersom jag kom näst sist när jag körde senast blev jag förstås väldigt stolt över mig själv! 
 
Senare på kvällen kom alla 18 + ett helt gäng andra till oss och partajade. Det var riktigt kul! Lyckad fest! 
Sen åkte vi in till stickys och där spelade de tyvärr väldigt dålig musik, så vi åkte snart hemmåt igen efter ett besök på Donken. :) 
 
I söndags jobbade victor så jag var bakis hemma alldeles själv. Ganska skönt fram till klockan 14-15 någon gång men den blev det långtråkigt. 
 
Just den här veckan är ganska fullspäckad på jobbet, igår hade vi både läslyft och föräldramöte och jag slutade inte förrän halv åtta. Kul med ett 12-timmars pass liksom! Man var ju inte jättepigg på att jobba idag om jag säger så! 
Längtar till lördag så jag kan sova ut ordentligt! :) 
 
Kram! 
 
 
 
 

Kommentera här: