Sista november!

Oj oj oj, det kändes imorse som det var en evighet sen det var helg sist. Var det verkligen bara 5 dagar sen vi var på Liseberg och åkte skridskor?! 

Igår när jag kom hem klockan halv sex somnade jag på soffan, och sen vaknade jag inte förrän två timmar senare när Victor kom hem från jobbet. Han var också helt slut eftersom han hade fått jobba över, så vi låg där i soffan som två utslagna valrossar resten av kvällen. 
 
Idag är första dagen på typ två veckor som jag har lite energi kvar när jag kommer hem, så nu har jag städat lite och plockat undan en del grejer, eftersom det ska adventpyntas här i helgen! Tänk att det redan är första advent på söndag!
 
Imorgon ska vi förmodligen ut och dricka lite öl med ett gäng kompisar! Det var längesen vi var ute och pubade, så det ska bli kul! 
Vi får väl se hur länge vi orkar bara! ;) 
 
Nu ska jag fortsätta plocka lite, och kanske till och med dra fram dammsugaren! Här har inte blivit dammsugat på två veckor ungefär så det kan behövas!
 
Cýa!
 
 
 
 
 

Kommentera här: