Teateronsdag

Hej! 

 
I tisdags var det orientering på skolan, och det är lika kul varje gång att se om alla elever kommer tillbaka ;) 
Det gick bra i alla fall, och eleverna kämpade på som bara den även om det var svinkallt och lerigt! 
 
Igår åkte vi ända ut till Mölnlycke för att gå på teater på Wendelsberg, och barnen älskade det! 
Eftersom Bosse har regisserat teatern fick vi komma och vara provpublik, det är alltså ingen annan som har sett den än. Coolt! 
Teatern var väldigt bra, tyckte även fröknarna men vi var helt slut när vi kom tillbaka. Det är nervöst att åka med 25 elever över hela stan, och dessutom byta till buss mitt inne vid nordstan där det är så himla mycket folk! 
Vilken pers! Men bra gick det i alla fall! :) 
 
Idag ska jag packa eftersom jag ska hem till skövde i helgen, och där händer det grejer minsann!! :) 
 
Nu ska jag fortsätta ha rast innan jag ska ner och äta med 3:orna. 
 
C ya! 
 
 
 

Kommentera här: