Jobbelijobb

Som vanligt gick helgen superfort, även om vi inte gjorde så mycket. Vi var båda väldigt trötta och orkade inte göra någonting typ, så det var skönt att kunna vila upp sig lite. 

Det betyder ju dock inte att jag var pigg igår när jag skulle gå upp till jobbet. Jag var snarare ännu tröttare än vad jag brukar vara på morgnarna, och det säger ganska mycket! 

Annars gick dagen igår ganska fort, och senare på kvällen åkte victor på handbollsträning, och jag var kvar hemma och jobbade lite. Just nu är jag inte riktigt i fas med mina svenskalektioner, de är ju så mååångaa! Och jättelånga. Det går inte för en 8-åring att sitta still i 100 minuter och jobba. Det kan man ju inte ens som vuxen... 

Hur som helst är det handbollsträning idag också, och antingen följer jag med eller så åker jag hem och lagar mat, det beror på hur hungrig jag är ;) 

C'ya! 


Kommentera här: