Puh...!

Tjabba!
 
Den här dagen har inte alls varit bra, med jobbiga elever (ja, man får faktiskt kalla de jobbiga när slagsmålen och bråken avlöser varandra, och någon annan skriker DÖDA BÄBIS! så många gånger att man blir tokig...!). Tisdagarna är redan fullspäckade som de är liksom. Skrivaren fungerade inte på jobbet (PANIIIIK!) och potatisen var inte kokt i matsalen.
Och på vägen hem hade spårvagnarna stoppat, så det tog lång tid att komma hem. På Ica var kön 2 kilometer lång, och jag betalade för mycket för en fläskfilé, vilket jag kom på när jag väl var hemma. 
Men det är en världslig sak! Imorgon blir det väl bättre :) 
 
Nu ska jag ställa mig i duschen och bara skölja bort alla bråk och all negativitet och komma ut som en helt ny människa. När jag är den där nya människan så ska jag se på ett avsnitt av cityakuteen, innan victor kommer hem från jobbet! :) 

Hoppas ni har haft det bättre än jag idag!
 
 
 

Kommentera här: