Middagar och brutna tår

Tjabba! 
 
Helgen har varit helt okey, och det har varit skönt att sova på morgnarna! 
 
I fredags städade jag och lagade en supergod thaigryta (om jag får säga det själv) innan Victor kom hem efter jobbet. Efter det gick vi ut på en promenad i det fina vårvädret! 
 
I lördags vaknade jag kvart i tio, så himla skönt! Fast även om jag sovit så länge var jag ändå trött vid halv 11 på kvällen, vilket var synd för Amanda och Cocchi var hemma hos oss och käkade middag/tjötade en massa. 
Innan dess hade jag och Victor åkt till Arendal, ute vid havet, eftersom det var så fint väder. Jättehärligt! 
En himla bra lördag med andra ord! 
 
Igår morse började jag dagen med att gå in i soffbordet, för att sedan slänga mig ner på golvet och skrika. Ja, jag bröt förmodligen tån...klantigt!
Jag väntade några timmar men när svullnaden inte gick ner och den fortfarande var helt blå så ringde jag 1177. De sa att den antagligen är bruten men att jag inte skulle åka in till sjukhuset eftersom man ändå inte gör någonting åt brutna tår. Så nu kan jag ha ont i ett par veckor, men får käka alvedon om det blir riktigt illa. 
Så idag har jag haltat runt och sett ut som en idiot på jobbet..fast jag fick byta bort mina rastvärdar, hehe. Något positivt kom ur det i alla fall ;) och så kan jag tycka synd om mig själv och käka glass! 
 
Hoppas ni haft det bra i helgen! 
 
C ya! 
 
Fick blommor av Amanda och Cocchi 😁
</div

Kommentera här: