Nästan bästa dagen i veckan

Tjabba! 
 
Äntligen torsdag och fint väder! Torsdagar är mina bästa dagar, och sen är det ju fredag imorgon så allt känns super! 
 
Igår missade jag bussen i Bergsjön så jag gick hem, vilket var ganska skönt när det var så fint väder! 
Sen hämtade jag ett paket efter jobbet eftersom allt inte hade kommit förra gången. Så jag skrev ett mail till de och berättade det, och nu kom det äntligen! De hade också lagt ner två kylskåpsmagneter och en godispåse som kompensation, mycket trevligt tycker jag! :) 
 
Och idag kommer victor och hämtar mig från jobbet, bara för att han är så snäll. Han erbjuder sig alltid och jag säger att det inte behövs, men han vill jättegärna göra det, så då får han väl göra det tänker jag ;) 
Sen får vi se vad som händer, inte så mycket hoppas jag! :)
 
C ya! 
 
 
</div

Kommentera här: