Påsklovstorsdag

Tjabba!

Idag är Victor i skolan och har handledning för c-uppsatsen. Är inte ett dugg avundsjuk faktiskt! Han tog hundarna idag på  morgonen så jag fick sovmorgon till nio, och sen la jag mig i soffan tillsammans med hundarna och morgnade mig. Så skönt! 

Nu har jag precis varit ute med huliganerna en sväng, och ska väl försöka få lite jobbgrejer gjort. Har dock ingen motivation över huvud taget, så jag kanske skiter i det och gör allt på måndag istället när jag ändå är tillbaka på jobbet! Varför överanstränga sig liksom? ;) 

Imorgon kommer hundarna åka hem till Skövde igen tillsammans med Bosse och Anna, och då ska jag och Vic förmodligen gå på bio! Och så ska vi vaccinera oss också inför vår Afrikaresa! Vi skulle gjort det i tisdags egentligen, men jag blev förkyld (igen!!) så vi bestämde oss för att vänta några dagar till så att förkylningen skulle lätta lite. Det är helt sjukt att jag varit förkyld i fem veckor nu...var frisk i typ två dagar innan den kom tillbaka. Förhoppningsvis blir jag immun snart! 
 
Äh, nu ska jag fortsätta slappa. Det blir inget jobb gjort idag! ;) 

C ya!

 

Kommentera här: