Svenskatester och lättretad sambo

Jajamensan!
Då var torsdagen över och det är dags att tagga fredagsfeelingen! Imorgon ska jag göra svenskabedömningar hela förmiddagen. Jag har gjort skolverkets lästester med barnen, och nu är det dags för skrivardelen. Ska bli spännande!

Men nu ikväll har vi suttit och planerat kommande resor! Det kommer bli en riktigt häftig sommar tror jag! Mer än så tänker jag inte säga förrän allt är bestämt :) 


Annars är Victor skitstressad över sin c-uppsats och tror att han inte kommer klara det, och inte ta någon examen och så vidare. Som jag känner igen mig! Det var en tuff period, men vetskapen om att det snart är över är nog ändå rätt skön för honom tror jag! 
Så nu är han nog lite lättretlig framöver, men jag kan stå ut med en sur Victor i ett par månader! ;) Snart är han nog tillbaka i sitt vanliga jag igen! :D

Kram!

 

Kommentera här: