Vilken helg!

Wow, vilken helg! Och än är den inte riktigt slut! 
 
I fredags efter jobbet så åkte jag direkt in till centralen för att möta upp Tom och ge honom min gamla mobil, eftersom han har varit utan hur länge som helst. 
Sen åkte jag till korsvägen för att träffa Amanda och fika lite i solen. Det var riktigt skönt ute och vi satt och pratade hur länge som helst! 
 
När jag kom hem hade victor redan ätit så då käkade jag sushi och sen åkte vi direkt till Hayk för att åka ut till havet en sväng för att sen hamna på någon studentfest på chalmers. Men jag måste säga att studentfesterna i Växjö var sååå mycket bättre! ;) 
Vi åkte hem runt halv tio och kollade på film, så min fredag innehöll ALLT! 
 
Igår upptäckte jag hur mina fina nya tuschpennor fungerade, sådet nu kan jag få ut massor med olika färger ur samma penna. Supercool! 
Sen åkte vi ut till Delsjön med Basse och Hayk och grillade! Vi var där fram till sju på kvällen, då det blev för kallt för att fortsätta vara ute. Superhärligt! 
 
Och idag tänker jag nog mest ta det lugnt. Victor jobbar så jag ska kanske pyssla lite, städa, se på någon serie och sådär. Det ska bli skönt! 
 
Hoppas ni haft en bra helg! 
 
 
 
 
</div

Kommentera här: