Fått tummen ur!

Hej!

Det är så mycket som jag inte har skrivit, samtidigt som det är väldigt mycket som har hänt, så det har tagit emot att börja skriva, och därför har det gått ännu fler dagar innan jag faktiskt tar tummen ur och faktiskt gör det! Men nu är det dags! 
Första jobbdagen är avklarad och det känns hemskt och svinkul på samma gång, konstig känsla..! Jag är grymt trött i huvudet efter den här dagen. Jag har inte jobbat på åtta veckor och helt plötsligt ska jag vara klar i huvudet och på allerten mellan 8-16:30 igen. Men man kommer väl in i det snart!

Annars har den här veckan vi har varit hemma gått jättefort! Vi kom hem förra tisdagen efter sviiiinmånga timmar på flyg och flygplatser och var rätt slut. Då var Tompa och Saga hos oss eftersom de hade vaktat blommorna medan vi var borta. Så de var hos oss fram till lördagen då vi åkte till Skövde och hälsade på päronen och hundarna :) 
Samtidigt som de var här så åkte vi och fiskade med Quan och Marcus, gosade med tvillingar och gick på Way Out West! Så det var fullt upp hela veckan. 
Väl i Skövde så spelade vi spel, kollade på fotboll, spelade golf och åt god mat! 

Hemma i Gbg igen hann jag inte ens hem emellan utan skjutsades direkt till Kortedala Torg där jag träffade Linnéa och hennes 1 månader gamla Dante. Sjukt stor bebis måste jag säga! Men söt! 
Och idag har som sagt jobbet börjat igen. Skönt med en lite kortare vecka ändå, såhär första veckan :) 

Jag ska försöka göra ett dag-för-dag inlägg också om Australienresan om en liten stund, där jag berättar kort om dagarna där, med bara ett fåtal bilder (ska försöka i alla fall) på varje dag! Ösnak mig lycka till!

Hoppas ni haft en underbar sommar!

 
 




Kommentera här: