Puh..!

Hej! 
 
Torsdagar är helt okey dagar egentligen, men det är en grej som gör de inte alls roliga. Engelska med en speciell klass. Jag är själv där ingen lyssnar. Sist hade vi engelska i 10 minuter när det egentligen skulle vara 60 minuter. Resten av de 50 minutrarna fixk jag säga tyst, tyst och tyst. Typ. Något mer pedagogiskt kanske, men det var det jag menade. Och grejen är att jag sällan höjer rösten, men ibland måste man, och det här är ett sådant tillfälle. Sjukt trist! 
Det är den här lektionen som är sist på dagen, mellan 13:15-14:15. Kul tid dessutom! ;) 
 
Men nu ska jag vara positiv! Det kan ju hända att det inte alls är så idag, vi får hoppas i alla fall!
 
Efter lektionen ska jag och Linnéa iväg på kulturombudsmöte, och får komp en halvtimme för det! Känns ju super! Gå iväg från skolan och göra något annat, och sen få komp för att göra det! Nice! 
Då ska tilläggas att man inte får komp som lärare egentligen, om vi inte är kvar på skolan efter klockan sju på kvällen, och det är man ju inte! 😁 
 
Nu hoppas jag sista lektionen går bra och sen laddar jag för helg, mina fredagar är underbara! 
Kram! 
 
 
 

Kommentera här: