Shopping och fika

Hej! 

I fredags när jag slutade så åkte jag hemåt och städade och fixade för att göra det lite adventsfint. Jag vågade dock inte gp ner till källaren själv för det var så mörkt, så jag väntade till Victor kom hem efter åtta :) 

Sen hade vi det ganska lugnt och skönt hela kvällen, kollade pp film, planerade matgruppskök och pianoplacering i vår nya lägenhet. Superkul! 

I lördags så skulle vi egentligen träffat Amanda och Cocchi, men eftersom de blivit sjuka så åkte vi till Ullared istället. Jag ville inte egntligen, men vad gör man inte för kärleken?? 
Hur som helst var det huuur mycket folk som helst (vilket jag ju visste, jag ville ju inte åka!) Och det var jättelång kö redan IN till Ullared. Sjukt! 
Väl inne sprang folk fram och tillbaka och jag var helt förvirrad. Såg inget annat än stressade människor som rusade fram och tillbaka mellan olika varor och hyllor. Efter ett tag lugnade detvsom tur var ner sig och vi kunde i alla fall shoppa litegrann. 
Jag lyckades komma hem med lite nya grejer i alla fall :) 
På vägen hem stannade vi på Hisingen och åt lite Vietnamesiskt! Supergott!  

Och igår bakade jag saffransbullar som jag sen tog med mig hem till Marcus, för vi var bjudna på fika där. Supermysigt och jättegott! 
Quan och barnen kom också dit, och vi mötte honom utanför på parkeringen. Där langade han över ena barnet till mig och det andra till Victor och sen åkte han. Han sa:"ska bara till Allum, kommer snart!" 
Det känns ju skönt att han litar på oss så mycket och att barnen känner oss så bra, för annars hade de gallskrikit! ;) haha. 

Hoppas ni haft en bra helg! 


Kommentera här: