Fantastiska vänner!

När fredagen på jobbet sög, kompenserade mina fina bästisar upp det med en toppenhelg istället! Vi käkade sushi, shoppade, spelade bowling, åt japanskt och var ute på Henriksberg och dansade. Svinkul! Det var välbehövligt och väldigt väldigt roligt att ha de här! :D
 
Igår när de hade åkt så kom Ted och Marcus över en liten stund medan Victor var på jobbet. Det var kul att träffa de också, i och med att Ted pluggar på annan ort numera! 
 
 
Och nu efter den här jobbdagen så är det bara fyra dagar kvar och sen är det ett helt sportlov innan jag behöver gå till jobbet igen. Gudarna ska veta att jag behöver ett lov just nu alltså! 
 
Efter jobbet var jag hemma hos min kollega som stormade hem i fredags, för att se hur det är med henne. Vi hadde det väldigt trevligt, och hon kommer tillbaka till jobbet imorgon eftermiddag så det känns ju bra! 
 
På torsdag är det föräldramöte, vilket alltid är lika kul...hehe. Men sen är det ju faktiskt barra en dag kvar, så det ligger ju på rätt dag i alla fall!
 
 
 
Kram!
 
 
 
 
 

</div
1 Tina:

skriven

Puss 😘

Kommentera här: