För roligt att skriva

Hej! 
 
Jag hade alldeles för roligt i helgen för att hinna skriva någonting här. 
Vi busade med hundarna i snön, åkte pulka med fina Tinis och åt kladdkaka med Tomps och Saga. Sen käkade vi också ute på Bombay Masala med mamma och pappa i lördags, vilket var helt underbart gott! Ni Skövde-bor som läser detta, gå dit! :) 
 
Tompa och Saga följde med oss tillbaka till Göteborg i söndags och sov en natt hos oss innan Saga åkte hem till Stockholm igen. Det var också himla kul, för vi spenderade söndagkvällen med att spela massa Tv-spel och kolla på film! 
 
Nu i veckan har jag inte haft så mycket ork till att skriva blogg, men jag har haft ork att rensa min garderob och annat som behövt göras i alla fall! Så det känns skönt! Nu har jag en kasse med kläder att ge bort och en kasse att slänga. Så nu kan jag shoppa lite mer kläder, för nu får det ju nästan plats i min lilla garderob ;) 
 
Imorgon ska jag förmodligen fika med Linnea och Sara efter jobbet, och då brukar tiden bara flyga iväg för vi har så mycket att prata om! 
Victor ska iväg på AW imorgon kväll men vi kanske hinner med och träffa Quan och Ida imorgon lite senare på kvällen, vi får se lite hur det blir! 
Det ska bli skönt med helg i alla fall! :) 
 
Kram! 
 
 
 
 
 

</div

Kommentera här: