Längtar bort

Hej! 
 
Jag satt nu på min rast och kollade igenom resan till Sydafrika och Zambia igen. Åh vad jag längtar!
Vi får dock se om jag får ledigt eftersom rektorn inte vill att vi ska vara borta under studiedagar. Men är faktiskt bara borta en studiedag, och tre dagar då vi ska städa i klassrummen, så har jag städat sen innan borde det faktiskt vara okej tycker jag! 
 
Sen har jag också begärt ledigt en dag i april eftersom vi ska åka upp till Stockholm och gå på Imagine Dragons då! Det blir nog svinhäftigt! 
Det är i alla fall ingen studiedag så det borde gå bra..att jag lämnar Linnéa själv med 25 elever spelar nog inte så stor roll enligt vår rektor, men studiedagar går inte!! Hehe
 
Annars har jag haft mycket planering idag då 3:orna har varit iväg på utflykt och jag därför inte har haft någon engelska. Ganska skönt faktiskt! 
Men nu ska jag snart ner och äta, och sen är det ännu mera planering och lite möte innan vi får gå hem! :) 
 
Kram! 
 
 
</div

Kommentera här: