Vinter - OS

Tja!
 
En torsdag full av händelser, och de flesta har varit till det bättre faktiskt! Kul! Dock kan man inte glädjas till fullo då det är andra saker som också har hänt. Men jag känner mig positiv inför morgondagen, som ju också är den sista dagen innan lovet.
 
 
Idag börjar OS också! Så imorgon ska eleverna få ett häfte med fakta om OS och en hel del uppgifter att göra kring det. Det ska bli kul! Så jag sitter just nu och väntar på att alla dessa häften ska skrivas ut och häftas. Den stackars kopiatorn bredvid mig jobbar för fullt hela tiden!
 
Men det verkar vara ett roligt material och jag hoppas eleverna tycker det också!
 
 
Ikväll är det föräldramöte som sagt, och jag är redan helt slut. Sov fyra timmar i natt, eftersom jag hade massa jobbtankar snurrandes i huvudet. Tack och lov att jag får sova ut ordentligt om två dagar!
 
c'ya!
 
 

</div

Kommentera här: