Knäpp med fingret

Tjabba!
 
 
Tänk att man bara hinnerr knäppa med fingret så är helgen över och det är måndag igen. I lörrdags var vi i alla fall på Ikea på dagen och shoppade en del smågrejer som vi har behövt ett tag, och såklart andra smågrejer somo vi inte visste att vi hade behövt ;) 
 
 
 
På kvällen gick vi ut med Rawas, Hayk, Basse och typ 15 andra, eftersom Rawas har fyllt år. Riktigt kul att träffa så många människor, och dessutom få skjuts hem sen vid halv två! :) 
 
 
 
Igår gjorde vi inte så mycket alls faktiskt, vi var och storrhandlade på ica, och sen kollade jag på Bokus en lång stund för att se vilka böcker jag skulle beställa. Det slutade med att jag inte kunde bestämma mig så jag har fortfarande inte beställt några nya böcker. Får försöka göra det ikväll kanske :) 
 
 
 
C ya!
 
 
\n
 

</div

Kommentera här: