Planeringsdags utan lust

Jaha, då var det dags för planering och egentligen behövs det verkligen, men jag har verkligen ingen lust. 
Vi har varit iväg på simskola, vilket alltid är lite påfrestande för oss vuxna, det regnar, jag har ont i huvudet och det har varit många konflikter. Så nej, idag har jag ingen lust. Just nu vill jag bara sitta i soffan och ta det lugnt och ska göra det ett litet tag också. 
Det klart jag ska planera snart, men en liten stund vill jag bara sitta här och höra att det är tyst runt omkring mig. Så skönt! 
 
Igår var det kategorimöte och APT så vi hade möte från 15 till 18:30...Den huvudvärken sen alltså! 
Så Victor kom och hämtade mig och sen åkte vi till Donken och käkade veganbugaren. Den var faktiskt ganska god! :) 
 
Idag ska jag ta en varm dusch när jag kommer hem, och sen ska jag bara ta det lugnt. Sitta under täcket i soffan och läsa och dricka varm oboy, typ. Jag längtar! :)
 
Kram! 
 
 

</div

Kommentera här: