Supertrött

Hej! 
 Ni vet den där känslan av att det är skönt att vara tillbaka på jobbet efter en lång ledighet? Jag känner inte den.
Visst är det jättekul att träffa alla fina kollegor och härliga barn igen, men jag är inte gjord för att gå upp klockan sex varje dag...och det är ju faktiskt ganska sent att gå upp då om man jämför med en del andra jobb! Men jag mår inte bra av att inte få sova på morgnarna. 
När jag var tonåring jobbade jag en sommar på apoteket, från 10-14. De arbetstiderna passar mig perfekt! Haha ;) 
 
Men jag ska inte klaga på mitt jobb, det är faktiskt för det mesta både kul och utmanande och ingen dag blir någonsin som någon annan dag! :) 
 
Imorse började jag dagen med att tala om för eleverna att vi ska ha ett stort svenskaprov som är gjord för årskurs 5. Klarar man inte det får man smisk på fingrarna och stå i skamvrån. Det är alltid lika kul att en del elever tror på precis allt man säger! :D 
 
Kram! 
 
 
 
</div

Kommentera här: