Det är dags!

Tjabba! 
 
Imorgon åker vi! Så sjukt! Känns inte som det, men det är faktiskt så. Om 18 timmar så lyfter planet som ska ta oss till Australien! Vi är ju inte framme förrän på fredag, men det är en annan sak! 😁 
 
Men i lördags var vi som sagt och bowlade och det var lika kul som vanligt! Sen käkade vi på Max innan vi åkte hem till Quan och Ida och gosade med tvillingarna och spelade spel :) 
I söndags åkte jag till Skövde, men där var varken päron eller hundar eller lillebror hemma. De hade alla åkt iväg så jag "vaktade" lägenheten ett par dagar, var med Växjöligan och badade i Brevik och drack vin (päronsoda för mig som körde) hos Carro.  Sen har ju m&p lite fler kanaler så jag fick ju passa på att kolla på fotboll och ha det gott också! 
 
Igår tog jag med mig Tinis tillbaka till Göteborg, där vi gick på Liseberg med Victor, Marcus, Quan och Ida och sen spelade vi risk på kvällen. Vi behöver ju inte nämna vilka som kom sist ;) 
 
Idag har vi fixat det sista, Tina och jag, medan Victor jobbar. Vi ska in till restaurangen sen och käka lite, och ikväll får vi se vad vi hittar på. Det blir nog en ganska tidig kväll i och med att Victors mamma kommer och hämtar oss klockan sju imorgon bitti :)
 
Ha en fin dag! 
 
C ya! 
 
 
 
 
 

</div

Kommentera här: