Fiske och Australien-packning!

Tjabba!

De senaste dagarna har varit riktigt härliga! I torsdags åkte jag till stugan igen som mamma och pappa hyr, och där tog vi det lugnt, och åkte på en liten utflykt till ett café mitt ute i ingenstans, vilket var riktigt mysigt! 

Igår var vi och fiskade med Marcus och Quan vid Kinna, men vi fick ingenting på hela dagen. Victor fick en liten mört på kvällen, men det var allt som fanns i den sjön verkar det som! Hoppas på bättre lycka nästa gång!
Quan var så taggad, så det var synd om honom när vi åkte därifrån tomhänta, men det var antagligen lite för varmt i vattnet just nu. Det var riktigt varmt alltså! Killarna badade men jag hade inte tagit med mina badkläder, vilket var synd!

Idag ska jag tvätta, för det är dags att börja packa inför Australien-resan! Vi åker ju om 5 dagar, herregud!! Jag har läst, och läst och läst men blir inte mycket klokare på vad jag ska ha med för kläder, vilket lär sluta i att jag har med alldeles för mycket, som vanligt. Det är ju vinter där, men sjuuukt varmt och fuktigt. Lär behövas många linnen och t-shirts ;) 
Senare ikväll ska vi bowla med Amanda och Cocchi och efteråt kanske vi åker och hälsar på tvillingarna, Quan och Ida, om det inte blir alltför sent! De har blivit så stora, tvillingarna! Och suuupersöta!

Ha en fin helg! 

C'ya!

 


Kommentera här: