Paddan, skolavslutning och avgång!

Hej! 
 
Mycket har hänt de senaste dagarna! I tisdags klädde all personal ut sig för att spela brännboll mor 3:orna, som börjar på en ny skola till hösten, gissa vilka som vann? Lärarna såklart!! vi är bäst! 
 
I onsdags lekte vi med klassen i trädgårdföreningen, åkte paddan med alla tvåorna, käkade glass med alla tvåor för att sedan åka tillbaka till skolan. Väl tillbaka på skolan så skulle jag och några till ta med treorna på en spökvandring i kulvertarna under skolan. Bara att gå in där är läskigt! Tänk sen att vi sitter utspridda där nere med skelett, uppstoppade djur och liknande saker. Skiiiitläskigt! Men kul var det! :D 
 
Sen var det naturligtvis skolavslutning igår också. Åh, vad det är skönt att ha sommarlov, att jag nu i ca 8,5 veckor är ledig från allting! Wow! 
Så igår efter att vi hade avtackat vår träslöjdslärare Lars (som faktiskt påminner mig väldigt mycket om min egen pappa, så det var mysigt att ga Lars där) med tårta och presenter och allt möjligt, så var det dags för Ted och Victor att komma och hämta mig. :)
 
Och idag åker vi! Äntligen! Just nu sitter vi och väntar på att Victors mamma Wei wei ska komma och hämta oss och skjutsa oss till Landvetter. Det ska bli så sjukt kul att komma iväg!! 
Ha det bra här hemma, ska försöka uppdatera er under resans gång! 
 
C ya!
 
 
 
 

</div

Kommentera här: