Bil och helgplaner!

Tjabba!

Alltså, huuur skön är inte vår nya bil! Vi älskar den! Vi tog en extra tur igår bara för att provköra lite. Hur ball som helst!

Hur som helst har vi idag haft studiedag på jobbet, och även om det alltid är långa dagar så var det skönt att komma tillbaka en dag utan elever, eftersom det inte riktigt är lika stressigt då! 

Imorgon ska vi påskpyssla på jobbet, eftersom det ju är påsk nästa vecka! Vi jobbar en vecka till och sen är det dags för påsklov! Vi får också besök av en filmregissör på jobbet imorgon, vilket alla barn tycker är sjukt coolt och har en massa frågor till! 
Senare på eftermiddagen ska vi ha After Work på Hard Rock Café, vilket ska bli kul! Jag tror dock inte att det blir en särskilt sen kväll för mig i och med att jag fortfarande hostar väldigt mycket. 

Och sen på lördag kommer Tina och Alicia till oss! Vi ska nämligen ut och fira lite på lördagkväll! Vi har varken bestämt när, var, hur eller riktigt med vilka, men jag vet att det kommer bli kalasbra ändå! Det blir ju gärna det när man är med de två! 

Nu ska jag ta handd om tvätten och sen är det viloläge i soffan som gäller!

C'ya!

 
 

Kommentera här: