Smärtfri vecka

Tjabba!
 
Ännu en vecka har snart gått och den har faktiskt varit ganska smärtfri! Såklart händer det grejer hela tiden, men den här veckan har det varit ovanligt lite! 
Jag hoppas att trenden håller i sig! Det brukar faktiskt vara lite mindre bråk om det är fint väder och god mat i matsalen ;) 
 
Idag hade jag egentligen tänk att åka till ikea för att köpa en del kontorsgrejer till jobbet (det är ju helt sjukt att vi inte har det på skolan), men jag ångrade mig. Jag klarar mig utan det ett tag till. Istället tänker jag njuta av det fina vädret med en promenad! :) 
 
Och imorgon är det helg! Då ska det städas i lägenheten för på lördag kommer mamma, pappa och hundarna till oss. Vi ska nämligen spela curling på lördag och gå på konsert på söndag! :) superkul! 
 
Hoppas er vecka också har varit bra! 
 
C ya! 
 
 
</div

Kommentera här: