Dubbelt så lång helg!

Hej! 

Den här helgen har varit så bra, och även om den var dubbelt så långt som vanligt så kändes den ändå för kort. Jag känner mig lite mer utvilad än vad jag var förra veckan, men hade egentligen behövt mer. Precis som vanligt ;) Man borde alltid få ha sovmorgon! 

I torsdags så fixade vi iordning TV:n, kollade på film och sen åkte vi och köpte switch! Superkul! 
Efter det kom Quan och Ida och hängde lite hos oss. Mysigt! 

I fredags gjorde jag inte ett skvatt fram till Tina kom på kvällen. Då käkade vi mat och sen åkte vi in till stan när Victor slutade och mötte upp Hayk och ett gäng andra för att umgås lite. Kul! 

I lördags var det Halloweenfest hemma hos Ted och det var kul! Vi kom ganska sent och stannade inte så länge, men egentligen var det roligare innan festen hemma hos oss! :) Vi klädde ut oss till var sitt elevhem från Harry Potter, vilket var sjukt kul! Som jag har längtat efter att få göra det! 

Igår gjorde vi inte så supermycket. Vi skjutsade Tina till centralen vid tre, annars tog vi det ganska lugnt :) skönt! 

Nu är det snart dags för simskola och jag känner mig inte redo alls. Men det är bara att göra! Innan man vet ordet av det så är det helg igen! 

C ya! 







Kommentera här: