Äntligen helg!

Hej! 

Ni vet när man tycker att det är sådär roligt att vara kvar på jobbet en fredag att man stannar kvar några timmar extra? Näe, inte jag heller! Ändå är det trots allt det jag gjort för att ha utvecklingssamtal. Jag brukar inte boka in det på fredagar, för fredagar är heliga! 
Men idag blev jag tvungen tyvärr så föräldrarna inte kunde någon annan dag.

Det gick bra så det känns ju skönt att gå hem från jobbet med den känslan! 

Nu ska jag gå och handla och sen ska jag börja laga pulled pork där hemma. Har ingen aning om hur länge det ska stå i ugnen, men antar att det är ett par timmar..:) gott ska det bli i alla fall! 
Annars har vi inget planerat den här helgen, vilket är skönt. Så idag ska vi bara slappa framför en film med god mat när victor slutat jobbet! Så härligt! 

Hoppas ni får en fin helg! 


Kommentera här: