Gluttat på resor och böcker

Hej svejs!

Egentligen är det väl inget speciellt som har hänt sen igår. Mötet igår gick väl helt okey, elevhälsan har till slut bestämt sig för att hjälpa oss istället och sluta kasta skit, så det känns ju bra! Utvecklingssamtalen är i full gång också så det blir nog super när det väl är klart! 

Annars har jag slötittat lite på resor. Min rektor är lite sur på mig för att jag åker så ofta (det tycker inte jag att jag gör!). Jag är nästan aldrig sjuk (peppar, peppar) och jag är typ aldrig ledig heller så då tycker jag att hon kan ge mig en dag eller två faktiskt! 
Men nu har vi ju inte bokat något utan det är bara jag som tycker att det är kul att kolla! Jag vill ha sol och värme igen! 
Sen har jag råkat beställa lite böcker igen...wops! Har ju ingen plats kvar i bokhyllorna längre....jag har sagt det hela tiden, vi måste flytta så vi kan köpa fler bokhyllor! :D 

Nu är det snart dags att laga mat, och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Har noll inspiration what so ever. Men jag hittar nog på något! Det brukar jag ju faktiskt göra.! :) 
 
Hoppas ni haft en fin dag!

 

Kommentera här: