Kakförsäljning och föreställning

Herregud, vad den här veckan har gått fort! 

Kulturombudsmötet var lika kul som förväntat, och sen gick hela veckan i ett swisch. Vi hade faddergruppsdagar och skolfotografering så en hel del lektioner gick till annat än vad det vanligtvis gör.

Dessutom har klassen, på eget initiativ, velat sälja kakor för att vi ska kunna göra något kul hela klassen nu när det är deras sista år tillsammans. Så hela kakbeställningen kom i torsdags och jag och Linnéa stannade kvar till efter fem för att reda ut alla beställningar, för att barnen skulle kunna ta med sig alla kakor hem innan höstlovet. Puh! 
 
Men nu är det i alla fall höstlov, och därför är jag ledig nästa torsdag och fedag. Tjoho! Äntligen! Det behövs verkligen nu! 

Igår efter jobbet så gick jag, Aida, Petra och Erika ut och käkade mat och sen gick vi på Timbuktus föreställning 'en droppe midnatt'. Sjukt bra! Jag läste hans bok, med samma namn, för ett par månader sen och den var också bra! Det var jättekul att gå ut och göra någonting tillsammans med mina fina jobbarkompisar! 

Idag har vi inte gjort någonting över huvud taget. Vi var ute och kollade på en TV vi ska köpa på torsdag, och sen handlade vi, men i övrigt har vi slappat hgela dagen. Nu ska vi ställa oss och göra lasagne på vegofärs. Hoppas det blir gott! Jag har bestämt mig för att äta mer vegetariskt framöver. Så om ni har några bra vegetariska maträtter, let me know! 

Ha en fin lördag!

 
 

Kommentera här: