Nyklippt!

Hej svejs!

I tisdags simmade jag som sagt med Amanda efter jobbet, och efter det bastade vi och badade i iskall pool, och bastade lite till! Så skönt! Vi var alldeles möra när vi kom hem, så då orkade jag inte göra något mer sen!

I onsdags så skulle det egentligen varit APT så då tog jag bilen till jobbet, men det blev inställt. Jag har aldrig varit med om det! Alla hade bokat in andra möten innan APT:t eftersom man ändå är kvar så himla längre, och även vi. Men det gick bra och jag kom ju hem två timmar tidigare, det var skönt! :) 
 
Igår träffade jag Amanda igen och då gick vi hem till hennes mamma så hon kunde klippa mig! Det var längesen! Det blev jättebra och jag är nöjd! Amandas mamma är brutalt ärlig också så det kändes bra att hon tyckte att jag passade mycket bättre i kortare hår. Då ser jag lite "fylligare" ut och inte så smal i ansiktet! ;) 
Sen gick min nya frilla, jag och Amanda och fikade. Det var gott! Speciellt som jag inte hade ätit någon middag, och tog en morotskaka istället för sallad eller macka :D

Idag ska jag nog försöka ta det ganska lugnt, för jag börjar få ont i halsen och bli förkyld, och imorgon är vi bjudna på fest hos Evin. Vi får se om vi orkar gå, det beror lite på om förkylningen blir värre eller inte. Annars är bara en lååång sovmorgon inbokad!

Ha de gott! C ya!

 

Kommentera här: